Nathalie Andersson, 22 år.

Första arbetsdagen!
Hej på er! Idag hade jag min första arbetsdag på Unique Dogs här i Sala. Började klockan 13.00 och slutade 17.00. När jag kom så hälsade jag på allihopa och dom visade mig runt, sedan var det dags för hundarnas lunchpromenad. Första rundan fick jag ta en liten hund på  ca 8 månader som hette "Flipper". Väldigt busig och söt. Andra vändan fick jag ta en lite större hund, och hon hette "Alma", en labrador. När alla hundarna var rastade så var det dags att städa burarna och lite sånt. Sedan vid 15.00 hade vi fika då jag tog en kopp te! Och dagen avslutades med rastning av hundarna i rasthagarna. Jag trivs redan väldigt bra faktist, får både motion och friska promenader genom jobbet vilket jag verkligen behöver. Nu ska jag ta tag i disken, duscha och sen lägga mig och glo på Vampire Diares resten av kvällen. Ni får ha en toppen kväll, här kommer lite bilder på några av hundarna!